Продовжити покупку
Зареєструватися
Скинути пароль

Як повернути гроші за товар чи обміняти його?

Відповідно до чинного законодавства України, Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються такі вимоги:

  • З моменту придбання товару пройшло трохи більше 14 днів.
    (Придбанням товару вважається дата надсилання товару клієнту)
  • Наявність є платіжні документи, видані разом із проданим товаром.

Повернення товару можна здійснити у точці видачі товару, а також за допомогою перевізника. При поверненні товару послуги його пересилання сплачує Покупець.

Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження сервісним центром про прийняття товару.

Повернення товару, який несправний з вини виробника

Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий, за наступних умов:

  • Товар не використовувався. Збережено всі захисні плівки, документи, упаковка.
  • Ви звернулися до нас не пізніше 14 днів з моменту придбання.
    (Придбанням товару вважається дата надсилання товару клієнту)

Ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає. Максимальний термін такої перевірки становить 14 днів.

Коли буде відмовлено у поверненні?

Інтернет-магазин змушений відмовити у заміні товару на новий або поверненні грошей за товар, якщо:

  • Від дати покупки минуло понад 14 днів.
    (Придбанням товару вважається дата надсилання товару клієнту)
  • Відсутній документ, що підтверджує покупку товару у нашому магазині.
  • Товар, який був у використанні.
  • Під час обстеження товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розтину та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення у воду, механічна дія тощо).

Щоб уникнути пошкодження при транспортуванні замовлення, ретельно перевіряйте товар при отриманні, тому що ми відправляємо Вам його в належному вигляді. Такі збитки може відшкодувати лише компанія-перевізник, але не наш магазин.

Інтернет-магазин не відповідає:

  • за затримки доставки товарів, пов'язані безпосередньо із роботою перевізників;
  • автоматичне повернення вантажу через 7 днів, включаючи день прибуття, з моменту його надходження до відділення перевізника Нова Пошта

Товари, що не підлягають поверненню

Зверніть увагу!

Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню чи обміну:

  • Предмети санітарної гігієни;
  • Товари для немовлят (соски, пелюшки, пляшечки для годівлі тощо).

 

Оформити заявку на повернення товару, ви можете по вказаному телефону